19 listopada 2013

Let's start!

I'm a GYMaholic!  

Hej wszystkim! Nazywam się Ola i od dłuższego czasu staram się zmienić moje życie na lepsze! Kiedy jakiś czas temu zaczęłam ćwiczyć i zdrowiej się odżywiać zobaczyłam, że uzależniłam się od tego! Moje życie odmieniło się i już nigdy więcej nie chciałabym wrócić do stanu mojego ciała z przed roku! 
Zrozumiałam, że chciałabym aby jak największa ilość ludzi zaczęło żyć tak jak ja! Uwielbiam widzieć uśmiechy na twarzach osób, które właśnie skończyły trening, albo zeszły z wagi i zobaczyły efekty! I właśnie dla takich momentów założyłam tego bloga! 

Chce pomóc wam odmienić swoje życie, dokładnie tak samo jak ja odmieniłam swoje!  



Dlaczego warto ćwiczyć i żyć zdrowo ?

  • Wszystko to co na zewnątrz zaczyna się w środku! Kiedy zaczniesz żyć zdrowo już po miesiącu zobaczysz, że twoja skóra wygląda lepiej, włosy szybciej rosną, a paznokcie są mocniejsze!
  • Podczas treningu w naszym organizmie wytwarzają się ENDORFINY! Czyli hormony szczęścia! 
  • Żadnego innego uczucia nie da się porównać do dumy, którą odczuwasz po skończeniu treningu!
  • To udowodnione, że osoby ćwiczące nigdy nie chorują na choroby psychiczne takie jak depresja itd.
  • W dzisiejszych czasach siła i pięknie wyrzeźbione ciało jest dużo bardziej sexowna niż wychudzona sylwetka!  

Zacznij ćwiczyć i żyć zdrowo razem ze mną! 
Obiecuje, że pierwsze efekty zobaczysz już po miesiącu zdrowego żywienia! 







Zapraszam na kolejną notkę!



19 komentarzy:

  1. Witaj
    Przybywam zwabiona zaproszeniem. Wierzę, że zdrowe żywienie i ćwiczenia odejmuja lat, a dodają energii i siły. Moja córka od ponad roku sama sobie narzuciła pewien styl życia, codziennie ćwiczy, medytuje, skromnie, ale rozsądnie się odżywia i pozbyła się 20 kg bez wielkich wyrzeczeń. Nieststy ja nie potrafię. Lubię jeść, a ćwiczenia mnie odstraszają. Będę zagladać do Ciebie, może się dam skusić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje Ci, że razem ze mną osiągniesz wszystko! Nie zawsze będzie łatwo, ale odrobina motywacji i już za miesiąc zobaczysz świetny efekt!

      Usuń
  2. Witaj.
    Właściwie czytasz mi w myślach bo już od tygodnia się męczę, bo stwierdziłam, że lepszym wyglądem pokonam swoją nieśmiałość, która mi dokucza w normalnym życiu. Oczywiście, będę wpadała i postaram się nie poddać, tak, jak to robiłam w ostatnim czasie. Pozdrawiam -> Beatrycze z
    http://foch4ever.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Obiecuje Ci, że z odrobiną wysiłku uda Ci się osiągnąć każdy cel! <3

      Usuń
  3. Ooo fajnie. :D Będę wpadać tu częściej. :D
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, ja sama od niedawna zaczęłam wkręcać w 'working out' innych, ćwiczę codziennie od lutego i widzę kolosalne zmiany: m.in. szczuplejsze ciało, wyrzeźbiony brzuch ;)
    uczuć po intensywnym treningu nie da się opisać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że ćwiczenie uzależnia! Kocham to! <3

      Usuń
  5. fajny blog , serio przyda mi się

    pomożesz... mam 170 cm wzrostu i ważę 45 kg. jestem tłusta- jak schudnąć?

    lollipopek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja regularnie cwicze, ale gorzej u mnie ze zdrowym jedzeniem. Prosze, informuj mnie o kazdym nowym poscie, bo zawsze moge zapomniec wpasc.

    Obserwujemy?

    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. tak chcę zmienić swoje życie.... obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey dear, sure we can follow each other! Just follow me and let me know where, so I can follow right back.

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie? Jak zacząć z Toobą ćwiczyć? :) Chętnie się podejmę wyzwania, skoro tak zapewniasz, że widać efekty :)
    dodaję do obserwowanych :)
    Czekam na nowe notki :)
    buuczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero jeden wpis, a mi już spodobał się Twój blog :D Czekam na więcej ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://kosmetyczne-szalenstwoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, spodobał mi się twój blog :)
    Dajesz dużo motywacji :)
    Dodaje do obserwowanych :)


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się tuuuu !
    A będą też jakieś notki jak np wyrobić sobie ładny brzuch ?
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obs :)
    Odwdzieczę się ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog , bardzo mi się podoba! ; )

    http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Suuper blog ;) Nominuję Cię do Liebster Award, więcej informacji tutaj >> xstatuesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. z przyjemnością obserwuję Twój blog, liczę na rewanż http://cytruska87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń